Foredrag: Asser Amdisen

Onsdag den 19. februar 2014 på Elværket

Klik på et billede, for at se galleriet i stor visning. Skift mellem billederne ved at klikke på pilene, eller ved at benytte piletasterne på dit tastatur.

Billederne er taget af Rasmus Olsen

Den gode historie

Danmarkshistorie i mange små kapitler

Asser Amdisen (f. 1972) er historiker og historiefortæller. Han har været museumsmand på en lang række museer; Fyns Oldtid Hollufgård, Valdemars Slot, Frederiksborg Slot, Det kongelige Sølvkammer, Gammel Estrup, Aabenraa Museum, Museum Sønderjylland og højskoleforstander på Ryslinge Højskole.
Asser Amdisen er forfatter til en række bøger - senest biografien om Struensee (2012).
Egentlig kan Asser ikke lide, at kalde det han laver for foredrag. Det er fortælling, performance, stand-up og meget andet. Et foredrag med Asser Amdisen er altid underholdende, professionelt og indholdsrigt. Asser er en akademisk uddannet fortæller med et performance-gen, så han kan tilpasse hvert enkelte foredrag, så det passer til lejligheden og deltagerne.

Kilde: forfatterforedrag.dk

Pris: 30 kr. for medlemmer, 50 kr. for ikke-medlemmer.